1
סופר פרקטי
מסוכם באופן פרקטי בקורס הדיגיטלי מ-א' ועד ת'
סרטונים מוקלטים + תמלול מלא
2
אפס פולואפ
מודל לשיחת מכירה בת 9 שלבים, באורך בין 15 ל-40 דק׳ וללא שיחה חוזרת
3
תשלום מיידי
היתרון במודל הוא ניטרול התנגדויות אוניברסליות מראש כדי לסיים שיחה בתשלום
4
יחס סגירה
המודל הוכח כמשפר יחסי המרה גם בפגישות פרונטליות וגם טלפוניות - הכל נמצא ברגש.
בשווי 6,439 במתנה
1
הכשיר אלפי שכירים ועצמאיים במכירות
2
התחיל מ-0 בגיל 23
ורכש דירה בגיל 26
3
התארח בעשרות פודקאסטים שונים ישראלים
4
שבר 3 שיאים ישראליים בהרצאות של 500 איש
5
כתב ספר על סיפור חייו
ועל השיטה שלו
6
התארח בטלויזיה כדי להרצות על עולם המכירות
הלוואי והייתי יודע את זה בהתחלה...
כן, כמו שאמרתי לא תכננו לתת מחיר כזה נמוך,
אבל בגלל המלחמה הבנו שזאת החובה שלנו. ראיתי בעיניים שלי כל כך הרבה עסקים שיושבים מולי ומוציאים שיחות – ואני בלייב אומר להם מה להגיד בשיחה והם סוגרים עסקה ב-22 דקות 7,000 שקל – ובלעדיי זה היה לוקח להם שעתיים, ולא בטוח היו סוגרים (תיעוד ממש מאתמול זה עדיין אצלי בסטורי)
אז פשוט שאלתי את הצוות מה המחיר הכי נמוך שאפשר לתת כדי לכסות הוצאות מינימליות של משרד, חשמל, ארנונה וכל מה שחייבים לשלם, וככה הגענו למחיר הזה.
בהכשרה הדיגיטלית אנחנו לומדים איך להיכנס לעומק, לחשוף את ה-"למה הרגשי" האמיתי של הלקוח.
כולנו רוצים לחזור לשגרה אבל קשה לנו מאוד להתמודד עם המצב.
בהכשרה הדיגיטלית אנחנו לומדים איך להפוך את המוצר/שירות שלנו ליותר רלוונטי מתמיד
שוב, יש שלבים ברורים לזה, אבל אנחנו מדברים על 8-22 דקות שיחה שבהם אנחנו יכולים לסגור לקוח וליצור "מניפולציה" למצב הנפשי שלו לטובת סגירת העסקה (שימו לב, מניפולציה היא כמו כסף, זה לא טוב או רע, זה מה אתה עושה עם היכולת הזאת, בהנחה ואתם לא מוכרים מוצר/שירות חרא, ואתם באמת משקיעים בלקוחות שלכם, אז אתם בהכרח עושים מצווה בכך שאתם מוכרים לו)
מה מצב העו"ש שלך? זאת התשובה.
כל עוד אתה לא עשיר, ולא מוכר בקלות מוגזמת … אין לך מה לדבר בכלל
כל עוד אתה לא עשיר ברמה שאתה חי את הלייפסטייל שאתה רוצה – אז התסריט/סגנון המכירה שלך פשוט לא טוב. נקודה.
זה בסדר לחשוב ככה, מעולם לא נחשפת למכירה אמיתית
כדי לשלם באשראי באופן עצמאי אתם פשוט נרשמים בטופס ונרשמים לבד. התהליך אוטומטי לגמרי. אפשר ללחוץ על הכפתור האדום שנמצא ברגע זה בחלק העליון של המסך שלך.
אפשר גם:
– ביט Bit
– העברה בנקאית
– פייפאל Paypal
כל מה שצריך זה ליצור קשר איתי בווטסאפ: 055-721-4188 או באינסטגרם או עם הצוות שלי באימייל.
הראשון שעונה מבנינו ייקח מכם תשלום ומיד יוציא לכם חשבונית לאימייל שלכם (סוד, אני עונה יותר מהר)
לא. אתה לא צריך להיות "מקצוען יותר". אתה כבר יודע מספיק.
אתה צריך למכור טוב יותר (בזה אנחנו נולים)
להבין מה להקוח רוצה, לגעת לו בכאב, להוכיח לו שאתה האדם שמבין אותו, לגרום לו להאמין לך – וככה למכור יותר
כן. אני אלמד אותך איך לסגור עסקאות ככה שתרוויח יותר מאשר תוכל לבזבז כל החיים שלך
כמובן!
התורה שלי מורכבת מאומנות השכנוע וההבנה הפסיכולוגית של חיבור, אמון ושכנוע.
זה עובד, ועובד מדהים, גם במכירה טלפונית ובטח ובטח גם בפרונטלית.
האמת שאפילו במכירה פרונטלית יש יתרון כי יותר קל ליצור חיבור אישי במעמד של פנים מול פנים מאשר בטלפון.
בהצלחה!
הקורס הדיגיטלי "הסולקים" – כולל בתוכו סדרת סרטונים פרקטית שמכילה בתוכה את כל העקרונות שלי למכירה מהירה, עמוקה ואפקטיבית.
אצלי אין סודות, אני חושף הכל – כולל איך אני סוגר בעצמי לקוחות בכל נישה.
אחרי שדייקתי את עקרונות המכירה שלי, ככה שכל אחד יכול להעתיק ממני את המודל הזה, וניסיתי אותם על עשרות נציגי מכירות שלי, וגם על עשרות עסקים קטנים וגדולים – הבנתי שזה עובד 100%. וביחד עם הצוות שלי – ריכזנו הכל בקורס פרקטי שכולל דוגמאות לשיחות מכירה והרבה תשובות לשאלות ספציפיות של עסקים מכל תחום ובכל גודל.
כמובן.
עסקים שעוברים את ההכשרה שלי מצליחים:
1. למכור במחיר כפול
2. להשיג יותר לקוחות
3. לומדים איך לתת יחס אבל לא שוחק, כדי לשמור על הלקוחות הקיימים
כי אתם תחסוך זמן וכסף ועדיין תקבל את אותה התוצאה!!!
התוצאות הפתיעו גם אותי
מי שלמד את הקורס הדיגיטלי,
ומי שישב איתי אחד על אחד,
לשניהם היו תוצאות זהות !
וזה למה אנשים קפצו על הקורס במחיר הזה. במקום לשלם 3,000-5,000 על כמה שעות בודדות (שנגמרות מהר…)
הם פשוט רכשו בחצי מחיר הכשרה דיגיטלית מצולמת שאפשר לחזור עליה שוב ושוב… (ורק ככה באמת אפשר ללמוד וליישם)
קולטים את ההבדל?
יכולתי לחסוך שעות ארוכות, ועשרות אלפי שקלים, גם לעצמי וגם לכל מי שלמד אצלי – בזכות הקורס הדיגיטלי
טוב נו… אבל עדיף מאוחר מאף פעם 🙂
2 דקות מעכשיו.
מרגע שתירשמו בטופס ותבצעו תשלום בעמוד המאובטח, תקבלו גישה מלאה לקורס ותתחילו ללמוד איך לסלוק יותר.
מצחיק אותי שאנשי מכירות מתלוננים על הלידים…
ברור שיש לידים קרים ולידים חמים וברור שתקבלו את שניהם. אבל איש מכירות באמת טוב מצליח למכור לכולם, כולל ללידים שהם קרח! אנטרטיקה!
פעם כל הצוות שלי התלונן על הלידים, עצרתי את העבודה של כולם, ישבנו במעגל, והראתי להם איך אני מוציא שיחות ללידים שבכלל לא נרשמו (144, פעם קראו לזה דפי זהב) וסגרתי 2 מתוך 5 לידים. אחרי היום הזה בחיים לא שמעתי תלונה על איכות הליד.
אחרי שתעשו שיחות לפי המודל שלי ויהיו לכם עשרות לקוחות חדשים בשבוע – השיווק שלכם יגדל מעצמו כי לקוח מרוצה הוא השיווק הכי טוב שלכם. ואז תהפכו למותג.
(בכנות עד לפני דקה וחצי היו לי חרא של משווקים אבל העסק שלי פורח כי המוצר שאני נותן, שזה "איך למכור" הוא כל כך טוב, שאני בכלל לא צריך שיווק. אותו דבר יקרה איתכם, לא צריך שיווק אם המוצר טוב.
בטח!
כבר אחרי המפגש הראשון אפשר לראות את כל המכירות בקבוצת הווטסאפ.
זה תמיד מפתיע מחדש לראות את השיפור האדיר כבר אחרי המפגש הראשון.
אחרי שלומדים אפילו קצת מהעקרונות שלי – אני מקבל שיחות טלפון והודעות לווטסאפ שהם בהלם כמה קל ומהר הם הצליחו לסלוק לקוחות חדשים.
תמיד אמרתי, למכור זה לא קשה, למכור זה מיינדסט, כל מה שאתם צריכים זה לעשות סוויץ' קטן ואתם על הגל (גל לקוחות, כן?)
הקורס מתאים לאנשים שרוצים להיות הכי טובים בתחומם.
1. מי שמחפש קריירה בשכר גבוה
2. עצמאי שרוצה למכור יותר בעסק שלו
3. שכיר שרוצה להרוויח משכורת גבוהה יותר – באותו הזמן
4. שיחות טלפוניות וגם פרונטליות
5. עסק גדול עם מוקד
כאלו שרוצים לסגור עסקאות בשיחה אחת טובה, בלי פולו אפ שנגמרת בסליקה.
הזמן שלכם שווה כסף, הקורס ידגים לכם איפה אתם נופלים ואיפה אתם מוכרים ללקוח או שהוא זה שבכלל מוכר לכם
חושב שאתה מוכר נהדר? אם זה בא לידי ביטוי בעובר ושב שלך, אז זה לא בשבילכם.
אבל אם אתם לא מרוצים מהעו"ש שלכם,
אז ברוכים הבאים!
הגיע הזמן ללמוד את מודל גורבצ׳וב ולהביא תוצאות.
אצלי אתם לא תלמדו לדבר יפה או לבנות קשרים עמוקים אלא תלמדו איך לעשות כמה שיותר עסקאות וכסף בצורה מיידית. נראה לי שזה הסיבה שאתם פה, לא ככה?
פשוט מאוד! הכנסות. נראה לי שזו הדרך למדוד הצלחה אצל כל עסק.
אני חושב שזה טמון בפער בין התוצאות של מי שמשתמש במודל גורבצ׳וב לבין מי שלא.
בכנות: תוצאות יש לכולם, אבל קפיצות כל כך מהירות במחזורי המכירות? -פייר, לא ראיתי כמו שיש אצלי.
לקוחות שקופצים מ-10,000 ₪ ל- 43,000 ₪ תוך חודש, כאלו שמעלים מחיר פי 2 שבוע אחרי שהם משתמשים במודל ועדיין ממשיכים למכור ואפילו לשפר את הכמות סגירות כל יום – אתם ראיתם דבר כזה?
תוצאות שוות אלף תמונות, תמונה שווה אלף מילים, תחקרו את התוצאות שלי לעומק ותגלו מיליוני סיבות למה ללמוד רק ממני עכשיו
בתחום כזה מוצף, הדרך הטובה ביותר היא לסגור לקוחות שיפיצו את השם שלך החוצה לעולם! מה שאומר שאתה חייב לסגור יותר עסקאות.
איך עושים את זה? רק דרך תרגול הכלים פרקטיים שלי. למה דווקא שלי? פשוט מאוד. זה עובד. בו להיות פופולרי בתחומך בזכות יכולת המכירה שלך. כי בינינו, מי שמחזיקים ממנו הכי הרבה בתחומו הוא לאו דווקא הטוב ביותר, הוא פשוט יודע למכור את עצמו בצורה הטובה ביותר!
בטח!!
בדיוק ברגעים אלו שאני כותב כאן את התשובה הזאת, קפץ אליי למשרד חבר שעשה אצלי ייעוץ לפני שנתיים,
מעבר לעובדה שאנחנו נהיה בתקשורת בקבוצת ווטסאפ – אני איש של אנשים, ואני אוהב מה שאני עושה.
דברו איתי חופשי באינסטגרם, תקפצו אליי חופשי למשרד בפתח תקווה, אנחנו משפחה.
נכון אני אומנם מלמד אתכם למכור אבל לפני הכל אני פה לתת לכם את השירות הטוב ביותר. אתם תמיד מוזמנים לשלוח לי הודעה ולהתייעץ איתי על כל נושא שקשור למכירות, אני תמיד עונה לכל מי שפונה אליי.
שלחו לי אפילו עכשיו לפני שהצטרפתם
יצאת פעם לדייט? (התשובה מכוונת ל-2 המינים)
אז למה להגיע לסקס תוך 4-5 דייטים ולא בדייט הראשון?
אני מדבר גם לנשים, למה לך לגלות ש"הוא האחד" בשבילך רק אחרי חודש חודשיים? כשלומדים לרדת לעומק מגלים את האישיות וכל רשת האמונות של הבנאדם תוך שיחה אחת עמוקה ואמיתית, במקום מלא שיחות שטחיות וגרועות
תענה הכי תכלס:
"מה זה משנה מה המחיר?
משנה מה שיוצא לך מזה, לא ככה?
עזוב רגע את המחיר עוד רגע אני אענה לך, אבל חשוב לי רגע לשמוע אותך כשבנאדם לשמוע מה אתה רוצה מה אתה מחפש"
"שוב, לפני המחיר אני רוצה להכיר אותך כבנאדם. אני אוהב לעבוד עם אנשים שיש לי חיבור וכמיה איתם" אם הוא ממשיך להתעקש זה אומר שהוא עושה סקר שוק והוא מנסה להשתמש בך כדי את החבר'ה השניים שהוא כבר בקשר איתם
ברגע שהוא נרשם אצלך הוא הצהיר בפניך ובפני העולם "יש לי בעיה"
והוא מאמין שיש לך פתרון. התשובה הזאת אומרת דבר אחד בלבד: חוסר כמיה, חוסר חיבור, הפתיחה לא הייתה טובה
כסף אף פעם לא הייתה הבעיה, אם כס היה עניין אז 80% מהמדינה לא היו במינוסים, ואנשים היו שומרים על עצמם. בנאדם מקציב לעצמו 500 שק ל לקניון ויוצא עם 10 שקיות של 2500 שקל. אם הוא אומר שזה עניין של תקציב זה אומר שלא היה רגש בשיחה, והשיחה הייתה לוגית.
זאת התנגדות שאני מתחילת השיחה מנטרל. אני שואל אותו שאלה פשוטה: "תגיד דוד, מי מקבל החלטות בבית, לא אורצה להיכנס לשלום בית, לא עלינו, הםא אתה מוסמך לקבל החלטות או לא?" במידה ואני מבין שהוא לא לובש את המכנסיים בית אני קובע איתו שיחה למועד אחר איתו ועם אישתו ביחד
אם זה היה נכון אז חברות יקרות לא היו שורדות בשוק, אבל משום מה הם מליחות למכור, למה? כי המכירה מתבצעת בכל שיחה, או שאתה מוכר לו או שהוא מוכר לך שזה יקר. כשאני מדבר על לקוח אני מביא את הערך המוסף שלי למוצר עד כדי כך שהמוצר בכלל לא מעניין, מרוב כל ההטבות שאני נותן מסביב (שירות, הסבר מקיף, זמינות, חזון, הערכה כלפי הצעד שהוא עושה ועוד המון דברים)
זאת בדיוק הסיבה למה אני לא מאמין בפולואפים, וכל הסרטונים שלי אנטי פולואפים ואני מעדיף להישאר איתו שעתיים על הקו וללכת אול אין, ובסוף או שינתק או שיסגור איתי עסקה, אבל ככה יש לו יותר סיכויי סגירה מאשר בפולואפ
אלה מתחכמים הייתי אוהב לעשות להם את הדבר הבא:
"אהה זה לא אתה? טוב יש פה פרטים של אשראי 4580 אז אני מחייב, בסדר?"
והוא ישר עונה "לא,לא,לאאאא"
אז לא הבנתי רגע זה אתה או לא..?
אני עונה "אהה לא רלוונטי? אוקיי אין בעיה הכל בסדר,
אבל סתם בשביל עצמי אני מתעניין אני רוצה לדעת מה קרה? מה השתנה? סגרת במקום אחר?
דבר איתי תכלס הכל בסדר. כל המטרה כאן היא בכלל לא להוציא "כן או לא" אלא למשוך אותו לתוך השיחה, ברגע שהוא עונה ומספר לי משהו – אז יש משחק
אין בעיה דוד, אבל סתם שאלה, אם בסוף השיחה אתה מגלה שזה בול מה שחיפשת, העסקה מתאימה לך מכל הפרמטרים וגם המחיר, אז אתה סוגר עכשיו? ואז אני נכנס ישר להתנגדות וישר מטפל בה לפני השיחה, כדי שלא אבזבז חצי שעה ובסוף לא נסגור
אין בעיה, שים לי עכשיו מקדמה, במשכורת תשלים לי את השאר.
ואם הוא מגמגם ולא רוצה אז אני מבין שיש בעיה אחרת ושזה סתם תירוץ, אז אני שואל "מה הבעיה האמיתית?"
מדברים איתו בבונית, מדברים איתו בשפה שלו, יותר לאט ויותר סבלנות. אם הוא אומר לי "אני לא מקבל החלטות על רגל אחת, אמרתי לו "מעולה, תעמוד על שתי רגליים". הפואנטה היא ליצור חיבור באותה הרמה
אני אומנם מלמד אתכם למכור אבל לפני הכל אני פה לתת לכם את השירות הטוב ביותר. אתם מוזמנים לשלוח לי הודעה באינסטגרם ולהתייעץ איתי על כל נושא שקשור למכירות, אני תמיד עונה לכל מי שפונה אליי.
שאלה מצוינת, כל עוד לא סגרת עכשיו זה סימן מובהק לזה שלא באמת טיפלת בכל ההתנגדויות!
אם היית מטפל בהכל היית סוגר, מצד שני אם הוא לא היה מעוניין הוא היה מנתק. אז אם הוא רוצה לדבר איתך מחר סימן שהוא רוצה לבדוק משהו נוסף עד מחר, משהו שלא נתת לו, וזאת הנקודה שלא עלית עליה ולא טיפלת בה
בעיקר לבד, ניסיון על הקו, אבל היום אני שם לב לזה:
כל האנשים שלומדים ממני הם כאילו יושבים על הנתיב המהיר באיילון ומגיעים הרבה יותר מהר לתוצאה שלהם. תחשבו על זה: זה כמו ללמוד איך לבעוט בעיטות חופשיות ממסי ורונלאדו, במקום לשבור את הראש לבד. ברור שאתם תצטרכו להתאמן על הטכניקה שהם ילמדו אתכם, אבל זה חוסך לכם בערך 80% מהזמן
פשוט תגרום להם להיות מרוצים. זה "הסוד" ואם הם לא מרוצים אז תשאל אותם "למה הם לא מרוצים" ומה אתה יכול לשפר, ואם הם עוזבים אז הכל בסדר אבל עכשיו אתה יודע איפה נפלת ואיך לטפל בלקוחות הבאים.
זה למה אצלי יש ביטול 1 מתוך 120 לקוחות שרוכשים את הסדנא, וגם זה כי אני לא משקיע בשימורים/זיכויים. אין לי בכלל מחלקה כזאת בגלל שזה לא קורה אצלי. שוב, אם המוצר טוב ואתה נותן פי 10 יותר ערך מאשר הכסף ששילמו לך – בחיים לא תצטרך לעשות זיכוי או שימור.
כל יועץ עסקי שלא עשה עסקים והעסק היחיד שיש לו זה העסק עצמו של "לתת ייעוץ עסקי" – הוא חרטטן
(שוב, כי אין לא ניסיון, הכל תיאוריה מהספרים/הדרכות שהוא למד לפני 2 דקות)
יועצים עסקיים שלוקחים עשרות אלפי שקלים וחלק מהתהליך כאילו מלמדים אותו למכור אבל הם לא יודעים למכור, ואז הוא מגיע אליי כי הוא רגע לפני פשיטת רגל ואין לו שקל על התחת כי הוא שילם 30, 40, 50 אלף שקל על ייעוץ ואשכרה עדיין לא לימדו אותו את הדבר הכי חשוב שזה איך להכניס כסף לעסק, איך תכלס למכור! ואז כשהם מגיעים אליי תמיד מגיע המשפט הקבוע אחרי כמה שעות בודדות של תכלס איך למכור: "בחיים לא לימדו אותי את זה, אני בהלם" וכמובן שהתוצאות לא מאחרות לבוא
נכון בכל תחום יש חרטטנים ותפסיקו להאמין לחארטות די להתלהב כמו בבונים מכל אחד שמראה לכם רכבים וכסף ושופוני, די ליפול בחארטות.
מעולה, בדיוק זאת הסיבה שהתקשרתי אליך – כי אתה לא רלוונטי, אם כן היית רלוונטי – אז לא הייתי מתקשר אליך, אבל עכשיו אני רוצה לדעת מה לא רלוונטי? לא מה בסדר איפה הבעיה? איך אני יכול לשפר?
זה תלוי בעסק כי אתה צריך לייצג את מה שאתה מוכר כבר בתחילת השיחה, אבל בגדול צריך הוק שיווקי כמו: "הראלה ממפעל הפיס, זכית!" או משהו כמו "אם השיחה הזאת זה הדבר הכי טוב שקרה לך בחיים, היית נשאר איתי?" או "אם השיחה הזאת תכניס לך יותר כסף ממה שאתה עושה בעבודה בכל חודש, היית נשאר לשמוע?", "אם אלוהים שלח אותי לדבר איתך, מאמין בגורל?"
אני עונה: "הפוך גוטה הפוך! דווקא בגלל שהוא לוקח החלטה רגשית והא באמת באמת רוצה את זה! הוא לא יתחרט וזה למה היה לנו אחוז ביטולים הכי נמוך, אנשים לא קונים בגלל מחיר נמוך, הם קונים כי הם באמת רוצים את זה
עולה להאזנות עם נציגים טובים שמכרו בעבר ועכשיו לא מוכרים, ואז אני מבין אם היה שינוי בשיווק או במשפך או כל דבר שקשור להרשמה של הלידים, או הפוך שם לב אם הנציגים עכשיו בתקופה חלשה גמורים עייפים, יש שחיקה
אני תמיד אומר: הלקוח אומר כל מה שצריך בשביל שתסגור אותו. רק להיות קשוב ונוכח, לסתום את הפה, ולא צריך להגיד משפטי קסם, הוא כבר יגיד לך א המילים הרגשיות שלו ואז פשוט לחזור במילים שלו ולהשתמש בהם – זה לא מסובך.
כי הם לא מבינים שאנחנו רופאים, כולנו, לכל אחד ואחת כאן יש משמעות מאוד מאוד חזקה בעסק. אנחנו מרפאים כאבי עמוקים יותר מהשיחה השטחית של "לא נעים לי עם הגוף שלי" או "אני לא מקבל מספיק לידים" – מתחת לשטח קיים עולם שלם, נוסף, שאנחנו לפעמים לא חושבים עליו
זה טבעי לגמרי וזה קורה הרבה, כשאנחנו שכירים וזה לא עסק שלנו או השם שלנו או הבייבי שלנו, אז לא אכפת לך להגיד דברים שהיום כן אכפת לנו, אבל פה יש לא נעים לא, יש יותר חד, פחות ביטחון עצמי, צריך לשחרר את כל החארטות האלה ולמכור בדיוק כמו שאנחנו יודעים
ההבדל בין עוסק פטור למורשה – זה ביכולת מכירה שלך, עד כמה אני יודע למכור, ההבדל בין עוסק מורשה לחברה בע"מ זה – עד כמה אני יודע לגייס אנשים ולהכשיר אותם. ז"א יכול להיות שלפני זה הייתי איש מכירות מצוין וקפצתי למורשה, אבל בשלב של הבע"מ אם אני לא יודע להכשיר אותם – אני צריך להביא מישהו שיכשיר אותם
או… פשוט: הם עסוקים בעצמם ובתחת שלהם, בעמלה שלהם ובכסף שלהם והם שוכחים שבצד השני יש בנאדם שצריך להקשיב לו, להתעניין בו, שצריך לסתום את הפה ולתת לא את הבמה והיחס והתשומת לב- ולהבין מה הבעיה האמיתית שלו שלשמה התכנסנו כאן, ברגע שאני אבין שהצד השני יותר חשוב ממני יש לו בעיה ואני צריך לתת לו פתרון אז יהיה לי הרבה יותר קל
עדיפות לחזור כמה שיותר מהר כמו להכות בברזל כשהוא חם, בטווחשל 24 שעות ואפילו באותו יום. ולא יום למחרת, אבל שוב גם אם תחזור אליו אפילו 3-4 ימים אחרי זה לאו דווקא אומר שהוא יישרף, כי אולי הוא דיבר עם אנשים אחרים, עשה סקר שוק, התייעץ וזה… ואתה האחרון שמדבר איתו ושיסגור אותו
שאלה מעולה! אני תמיד אומר: בנאדם שיודע למכור תמיד יהיה חופשי ומאושר ותהיה לו עבודה, לא משנה איזה מוצר איזה דבר – תמיד יהיה מישהו שיצטרף למכור מוצר, לא משנה איזה מוצר זה! אפילו בינה מלאכותית – מישהו צריך למכור את זה, לדפוק בדלת, לדבר בטלפון, להראות נוכחות אנושית, הבנת? תמיד תהיה להם עבודה והרבה
פשוט תלמד למכור באמת.
שים לב:
לדעת למכור = להיות עשיר.
כל מי שקורא לעצמו "איש מכירות אמיתי" או "מנטור מכירות" והוא לא עשיר שיושב עם קוקוס בתאילנד בזמן שיש לו צוות שלם של אנשים שמוכרים את המוצרים שלו – הוא חרטטן ולא יודע למכור באמת. נקודה.
אני אלמד אותך איך לסגור עד שתרוויח יותר מאשר תוכל לבזבז כל החיים שלך
הסינון מגיע עם הניסיון, אבל תכלס גם עכשיו יש שיטות ושאלות פשוטות שעושים בתחילת השיחה כדי לראות כבר תוך 3-5 דקות אם הליד הוא באמת רציני ומתעניין ורוצה להתקדם במידה וזה מתאים לו, או שהוא סתם ליצן שעושה סקר שוק ולא סוגר עם אף אחד בחצי שנה הקרובה
אנשים שוכחים שפעם הייתי חרא של נציג מכירות, פיטרו אותי מכל עבודה אפשריץ (כנסו לאינסטגרם תראו את הסיפור שלי, או בספר גם שם יש הכל).
כל אחד יכול למכור טוב עם המודל שלי
וכל אחד שיתאמן על התסריט האישי שלו ויוסף לזה ניסיון יהיה אפילו עוד יותר טוב.
למה? זה למה:
מכירות = מיומנות.
זה אומר שאם נשב 3-4 שעות אתה תמכור. תוך חודש אתה תהיה תותח.
שיווק למשל = זה מקצוע (כמו תכנות)
וכשמדברים על מקצוע (ולא מיומנות שכנוע) זה דורש חצי שנה עד שתדעו לשווק.
מעולה, זה למה אני צריך להכשיר אותם ולא את/ה.
שוב, ההבדל בין עוסק פטור למורשה – זה ביכולת מכירה שלך.
ההבדל בין עוסק מורשה לחברה בע"מ זה – עד כמה אני יודע לגייס אנשים ולהכשיר אותם.
ז"א יכול להיות שלפני זה הייתי איש מכירות מצוין וקפצתי למורשה, אבל בשלב של הבע"מ אם אני לא יודע להכשיר אותם – אני צריך להביא מישהו שיכשיר אותם
בתור שכירים/עצמאיים יש לכם רק 2 אופציות
או ללמוד מניסיון של אחרים
או ללמוד על הבשר שלכם. הפתרון, פשוט למכור יותר טוב ממי שעושה את זה שנים לפניך. איך? בזכות אלכס. נקודה.
זה ניסיון של 20,000 שעות ומעל 10 מיליון שקל, לא שווה לקבל את כל זה ב-4 שעות מהנות? כפול 4 מפגשים? ותמיכה בווטסאפ של קהילה של אנשים שסוגרים שיחות בשיחה אחת!! לא שווה? במקום להשקיע יותר מ-1,000 שעות ולשרוף 20,000 לידים?
זה כמו שתגיד לי שאתה מעדיף ללכת לקטוף חיטה וללוש בצק בבית, שנים, עד שתלמד איך לייצר חלה לשישי.
או פשוט לקפוץ למאפייה ולקנות לחם.
זה למה אני אוהב אנלוגיות – כי בשנייה אנחנו מבינים כמה אנחנו מטומטמים לפעמים, לא נורא, קורה לכולם 🙂
כמו ערן זהבי, מחמיץ הכי הרבה,
אבל הוא מלך השערים של מכבי ת"א. – ברגע שתאמץ את ההבנה שכישלון הוא חלק קריטי בהצלחה שלך – אתה תעוף קדימה.
כמה שמעתי את זה…
חברים! זאת התחנה האחרונה!
וחוץ מזה… אז מה אתה רוצה לעשות?
לגרבץ מול הנטפליקס כל היום?
להיות שכיר במשרה בלי ריגושים?
אני מסכם עשרות אלפי שעות של ניסיון מוכח שעובד בתוך פאקינג 4 שעות!
היישום כל כך מהיר ומיידי שאנשים בהלם באיזו קלות הם מצליחים למכור!
תירשם עכשיו כי בזמן שאתה מתלונן כבר יכולת להפוך את השיחות מכירה שלך למשחק ילדים ולסגור פי 10 יותר עסקאות בשבוע